• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lån utanför uc

K

Krediterasjudas

Gäst
Poäng: 0
Hej!

Har följande utanför uc:
Holm Bank 30k
Klarna 20k
Betalkoll 15k

Dessa vill jag samla utanför uc. Har läst mycket om Fairlo nu. De ligger väl på 12% ränta? Antar att alla ovanstående ligger på betydligt mer än 12%, någon som vet?
Eller finns det andra och bättre alternativ? Utanför uc.

Tack!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
K

Krediterasjudas

Gäst
Poäng: 0
Alltså istället för att betala till dessa tre separat och betala mer i räntor och avgifter hade jag velat ha dem samlade någonstans. Om Fairlo tex kan göra detta till 12% känns ju det som ett bra alternativ. Klarna ligger väl på 20% eller något, Holm på nästan 30%. Om jag inte är fel ute.
 

Gaston

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
942
Mottagna reaktioner
512
Poäng
577
Det låter tveksamt som en bra idé att samla dem på ett bättre ställe. Som Fairlo om du inte vill blanda in UC och har bra omdöme på Bisnode. Go for it! Har du tillräckligt bra förutsättningar vore det ju ännu bättre att samla dem i ett blancolån via tex Lendo, men som jag förstår det är det inte aktuellt?
 
K

Krediterasjudas

Gäst
Poäng: 0
Det låter tveksamt som en bra idé att samla dem på ett bättre ställe. Som Fairlo om du inte vill blanda in UC och har bra omdöme på Bisnode. Go for it! Har du tillräckligt bra förutsättningar vore det ju ännu bättre att samla dem i ett blancolån via tex Lendo, men som jag förstår det är det inte aktuellt?
Inte aktuellt med uc i dagsläget.. Vet du eller någon vad räntorna ligger på i ovan nämnda aktörer? Är Fairlo då det bästa alternativet trots att det är snabblån med 12% ränta? Inbillar mig att det är bättre då det i så fall är annan och bättre ränta plus att man får bort övriga avgifter som tillkommer
 

Ankki55

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
2 Februari 2019
Meddelanden
353
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
Sök 100 000 på Fairlo. Får du 50 000 så får du 14% ränta och kan betala Holm bank och Klarna. Rapportera hur det går!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp